Gratis levering til pakkeshop ved køb over 499,-
Mulighed for afhentning i butikken
Hurtig levering – vi sender i løbet af 1-2 hverdage


Ofte stillede spørgsmål



Her har vi givet svaret på de spørgsmål vi oftest får. Vi håber du kan finde svar på dit spørgsmål, men hvis ikke så ring gerne på 33111907 eller skriv til os på [email protected]



Hvornår afsendes min vare?


Vi afsender næsten altid ordrer samme dag (dog ikke i december/ved juletid hvor der går 1-3 hverdage før afsendelse) som vi modtager dem, hvis ordren er lagt inden kl. 15.00 hvor Post.nord afhenter vores bur med pakker. I travle perioder kan der gå 1-2 dage mere. Hvis du skriver "haster" i kommentarfeltet i kassen/checkout, skal vi nok afsende varen så hurtigt som vi kan. Hvis din vare er en bestillingsvare, kan der dog gå længere tid. Du vil få en mail tilsendt med detaljerne.
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling.
Tjek venligst din ordrebekræftelse, når du modtager den - har du valgt den rigtige variant - har du påført den korrekte leveringsadresse?
Når vi sender din pakke, sender vi samtidig en mail til dig. Du får altid en mail fra os, når vi har afsluttet din ordre.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse eller forsendelsesoplysninger?


Vi har erfaring med, at vores mails ofte ender i spamfiltre på forskellige mailsystemer. Nogle af de hyppigste er Icloud mail, Gmail og Hotmail. Tjek derfor altid dit spamfilter for eventuelle fejlplacerede mails. Hvis dette ikke er problemet, skal du kontakte os herom. Du kan måske også have skrevet din e-mail adresse forkert?

Kan jeg afhente min ordre i butikken i Aarhus ?


Du er meget velkommen til at hente din ordre i butikken. Du får en mail af os, når dine varer er klar til afhentning. Når du kommer, skal ordrenummer medbringes. Du er også velkommen til at sende en anden i dit sted. Send os da en mail om, at det er en anden end dig der henter ordren, og bed dem medbringe ordrenummeret. Oftest kan du hente ordren samme dag som du har bestilt.

Kan jeg få ordren pakket ind til gave?


Vi pakker meget gerne din ordre ind til en smuk gave. Du skal blot sætte flueben ved "Gaveindpakning - ja tak" og evt. ved "Byttemærke" i varekurven. Det koster 20 kr. pr. gaveindpakning.
Du har mulighed for at tilføje en kommentar i checkout, hvis du fx har særlige ønsker til, hvilke varer der skal pakkes ind sammen i den gaveindpakning du betaler for.

Kan jeg få ordren sendt til en anden adresse end min egen?


I kassen/checkout, kan du vælge om din leveringsadresse skal være den samme som betalingsadressen. Hvis du ønsker varen sendt til en anden adresse, skal du derfor vælge at leveringsadressen skal være forskellige fra betaler. Vær dog opmærksom på, at du ved denne løsning, bør vælge "levering til døren", da modtager ikke får besked om, at pakken ligger i pakkeboks - den besked får kun du som har bestilt og betalt ordren. Hvis du alligevel foretrækker at bestille levering til pakkeboks, skal du derfor selv informere modtager om, at pakken ligger i pakkeboks - pakkeshop.


Varen er ikke blevet stillet på min adresse, selvom jeg har skrevet i kommentarfeltet, at den måtte stilles et angivet sted?


Det er desværre ude af vores hænder, om din pakke placeres på et aftalt sted, eller om pakken placeres i pakkeboks/pakkeshop hvis du ikke er hjemme når pakken forsøges leveret. Den kommentar du anfører i ordren hos KAiKU, har desværre ingen indflydelse herpå. Hvis du vil være sikker på, at varen stilles på din adresse, skal du oprette en aftale med distributøren herom. Hos KAiKU er dette PostNord som kan lave ordningen "Flexlevering".

Hvordan returnerer jeg en vare/ordre?


Log ind på www.kaiku.dk/ordre hvor du skal indtaste email adresse og fakturanummer fra din ordre. Du finder fakturanummeret under KAiKU´s kontaktoplysninger i din ordrebekræftelse. Nummeret er på 6 cifre.
Du vil derefter have mulighed for at markere, hvilke varer du ønsker at returnere - her kan du også anføre, hvad du ønsker i stedet- Er dit nye køb billigere tilbagefører vi differencen - er det dyrere kan du betale med mobilepay eller bankoverførsel.
Husk, når du sender varer retur, at du skal sende varen så den kommer os i hænde - vi kan ikke hente pakker i div. postboxe o.l. Varer der ikke sendes direkte til os anses ikke som værende sendt retur. Du bedes vedlægge/medbringe en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb, når du returnerer en vare, så vi ved hvem der sender os varen.

Varen returneres til:
KAiKU
Langdalsvej 46, byng. 7
8220 Brabrand

Hvornår får jeg mine penge tilbage efter jeg har sendt en ordre retur?


Vi igangsætter i løbet af 8 dage tilbagebetalingen af det beløb, du har indbetalt hos os ved købet.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Hvordan reklamerer jeg over en vare som er itu?


Ring på tlf. 31111907 eller endnu bedre skriv til os på [email protected] hvis din pakke er itu, så tag fotos af pakken, varen og indpakningen og medsend på mail.
Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Ofte vil det være en god ide at tage billeder af eventuel skade/fejl/mangel og medsende disse i en mail. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger, det gør vi ved at vi sender dig et link til en postblanket, som du kan printe ud og sætte på emballage med varen, du ønsker at reklamere over. Husk at pakke varen forsvarligt ind.